روسری حجاب مجلسی عروس شیک+خرید عمده

آنچه با نام روسری حجاب مجلسی شناخته شده است نوعی سربند است که در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و بعنوان پوششی برای موهای بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد که در عین حفظ حجاب آن‌ها، زیبایی و شیک بودن را نیز بهمراه دارد. اگرچه توربان در زبان‌های مختلف با همین نام خوانده می‌شود، اما با توجه به اینکه کاربرد آن بیشتر برای داشتن حجاب است برخی آن را با نام کلاه حجاب می‌شناسند.

روسری حجاب

وقتی به تاریخچه روسری حجاب نگاه می‌کنیم به آفریقای جنوبی خواهیم رسید. هرچند پیش از آن سربندها با عنوان عمامه بر سر مردان دوره‌های مختلف دیده می‌شد اما در آفریقای جنوبی به یک پوشش فرهنگی برای زنان تبدیل شد. زنان آفریقایی توربان‌ها را در رنگبندی و طرح‌های مختلفی بر سر می‌کردند و به نوعی این سربند نوعی پوشش سنتی آن‌ها به شمار می‌رفت که حتی بر اساس رنگ و نحوه بسته شدن آن، موقعیت اجتماعی و حتی وضعیت تاهل آن فرد را نشان می‌داد. به مرور زمان سربندهای زنانه یا همان توربان به کشورهای مسلمان وارد شد و بعنوان پوشش حجاب زنانه مورد استفاده قرار گرفت. هرچند این بدین معنا نیست که از روسری در کشورهای غیرمسلمان استفاده نمیشد بلکه امروزه بسیاری از مسلمانان مقیم کشورهای غیرمسلمان نیز برای پوشش سر و موهایشان از روسری استفاده می‌کنند.

روسری حجاب مجلسی

بیشترین فروش مدل روسری حجاب مجلسی طرح های ابربشمی میباشند معمولا مدل روسری های ابریشمی به دلیل ست شدن با انواع مدل لباس های مجلسی و اسپرت دارای فروش بالایی است از جدیدترین مدل روسری های نخی ساده میتوان به نقش برجسته اشاره نمود که برای استفاده در مجالس بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و بعضا در طرح های دور دست دوز نیز عرضه شده اند طرح های روسری های دیجیتالی و روسری های چاپی نیز جزو دیگر مدل روسری های پرفروش نخی در بازار های فروش روسری محسوب می شوند.

روسری حجاب

روسری عروس

پر تقاضاترین مدل روسری های بازار که همیشه فروش بالایی را دارند روسی عروس می باشند. بسیاری از گالری داران همیشه روسری نخی را به عنوان یک مدل روسری چهار فصل به مشتریان خود عرضه میکنند. در مدل های گران قیمت روسری های نخی شاهد لطافت و کیفیت بسیار بالا هستیم این مدل از روسری های معمولا روسری نخی پنپه ای نام دارد که لطافت قابل توجه انها باعث حس خوشایندی برای خانوم های در فصل تابستان میشوند. تولیدی ها و برندهای ایرانی مدل های ارزان با کیفیت تری را نسبت به ترک و چینی وار بازار کرده اند که بسیاری از ارزان سراها میتوانند این مدل ها راتهیه نمایند.

روسری مجلسی شیک

معمولا مراکز پخش روسری پروانه ای مدل روسری های قواره ۱۴۰ مختلفی را عرضه میکند از مدل های ارزان قیمت میتوان به روسری های چینی اشاره نمود که قیمت و کیفیت های مختلفی را دارند از و بعد از ان میتوان به طرح های روسری های پاکستانی نیز اشاره کرد که فروش بسیار بالایی را نیز دارند تنوع طرحی و قیمتی در مدل روسری های قواره ۱۴۰ بسیار بالاست.

روسری حجاب

روسری پروانه ای

علاوه بر مدل روسری های ایرانی ارزان قیمت در بازار شال و روسری مدل روسری های ارزان قیمت خارجی نیز در بازار شال و روسری بسیار پرفروش هستند معمولا این طرح از روسری ها را به عنوان مدل روسری های مقرون به صرفه در بازار شال و روسری مورد خرید واقع میشوند معمولا بیشتری مشتریان روسری های خارجی ارزان قیمت فروشندگان سیار،ارزان سراها هستند لازم به ذکر است اکثر این روسری های از کشورهای چین و پاکستان وارد فروشگاه روسری و شال ایران میشوند. مدل روسری های ایرانی ارزان ایرانی و خارجی معمولا از لحاظ کیفیت پارچه بیشترین تمایز را دارند روسری های خارجی به علت قیمت ارزان کمترین کیفیت پارچه ولی طرح های زیبا و به روزی را دارند ولی مدل روسری های ایرانی هم از لحاظ کیفیت پارچه و هم از لحاظ طرح و مدل همیشه مرغوبیت بالایی را داشته اند.

روسری پیچازی

برای خرید روسری حتما به فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید تا نسبت به کیفیت جنس آن مطمئن باشید و هنگام شستشو با رنگ رفتگی یا آب رفتن سایز آن مواجه نشوید. در فروشگاه روسری می‌توانید انواع روسری را سفارش داده و در نزدیک‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. روسری حجاب نوعی پوشش اسلامی است که برای پوشش کامل موها و گردن استفاده می شود. با استفاده از روسری حجاب می توانید بدون نگرانی درباره حجاب تان هر فعالیتی حتی فعالیت های ورزشی را انجام دهید.

روسری پروانه ای

روسری ترند

گرچه به نظر می رسد استفاده از این محصول در زیر شال یا روسری و یا در حین انجام فعالیت های حرفه ای ورزشی احساس گرمی و خفگی مضاعفی به شما بدهند اما به شما اطمینان می دهیم چنین مشکلی با آن نخواهید داشت. همانطور که در مطلب فیکسر روسری چیست گفته شد زیرشالی می تواند به عنوان یک فیکسر برای انواع شال و روسری به کار برود. اگر قصد تولید محتوای عکس و ویدیو دارید و پوشش کامل موهای تان برای تان مهم است حتما مقنعه حجاب زیر شال را تهیه کنید.

روسری چریکی

با توجه به جنس استفاده شده در تولید روسری چریکی به هیچ عنوان نباید نگران چروک شدن آن باشید. علاوه بر عدم نیاز به اتو می توان از خنک بودن این نوع روسری به عنوان مزیت برجسته دیگرش نام برد. با استفاده از این محصول می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی درباره حجاب تان جلو دوربین بروید. تقریبا همه حجاب استایل هایی که مدل های مختلف بستن شال و بستن روسری را در اینستاگرام آموزش می دهند از مقنعه زیرشالی استفاده می کنند.

روسری پروانه ای

روسری خال خالی

از پرفروش ترین روسری میتوان طرح های روسری خال خالی را معرفی نمود که دارای تنوع طرح های بسیار زیادی میباشد و فروش بسیار بالایی را دارند و بیشتر تولیدی های روسری در بازار ایران و همچنین مراکز پخش عمده شال و روسری اکثر مدل روسری هایی خود را در این قواره عرضه میکند. زیبایی و جلوه خاصی که این روسری ها دارا هستند باعث شده است امکان ست شدن با انواع لباس ها را داشته باشند و بیشتر مورد استقبال واقع شوند.

روسری دست دوز

سایر خانم‌هایی که در مراسم رسمی همانند خواستگاری، نامزدی، عقد و عروسی نیز شرکت می کنند می‌توانند از روسری دست دوز استفاده کنند. روسری دست دوز را می‌توانید با توجه به مدل و رنگ لباستان انتخاب کنید. در مراسم ختم و عزاداری زنان و مردان سعی می‌کنند با پوشیدن لباس مشکی به فرد فوت شده ادای احترام کنند.

روسری پروانه ای

روسری زیر چادر

توجه به حجاب و پوشش موها برای بسیاری از زنان مسلمان اهمیت بالایی دارد اما روسری و کلاه حجاب فقط برای این مقصود استفاده نمی‌شود و به نوعی می‌توان آن را یک پوشش محافظ برای موها و پوست سر دانست. در بسیاری از مواقع شدت نور آفتاب در طول روز ممکن است برای مو مضر باشد، به همین دلیل برخی از زنانی که موهای حساس و شکننده دارند در فصل‌هایی نظیر تابستان از روسری استفاده می‌کنند تا هم موهایشان مرتب بماند و هم از آسیب دیدن آن جلوگیری کنند. علاوه بر اینها، وقتی روسری را با لباس‌های مجلسی ست می‌کنید، با توجه به جمع شدن موهایتان فرصت بیشتری برای درخشش لباستان ایجاد خواهید کرد. بنابراین می‌توان پوشیدن روسری را علاوه بر حجاب، یک نوع مد و یا کلاه تزیینی دانست.

روسری شیک مجلسی

روسری شیک مجلسی در مدل‌ها، جنس و سایزهای متفاوتی عرضه می‌شوند. شناخت انواع روسری می‌تواند به شما در انتخاب روسری مناسب کاربردتان کمک کند.همانطور که از نامش پیداست روسری عروس برای مجالس عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عروس‌هایی که تمایلی به آرایش موی خود ندارند خیلی راحت می‌توانند لباس عروس خود را با یک روسری زیبا و شیک ست کنند و با یک آرایش جذاب عکس‌های زیبایی به یادگار بگیرند. با استفاده از روسری عروس، بانوان محجبه‌ای که دوست ندارند در مراسم عقد یا عروسی خود حجابی مانند روسری یا چادر نداشته باشند می‌توانند شیک‌تر و راحت‌تر در این مراسم حضور پیدا کنند. روسری عروس به نمایان شدن بیشتر جواهرات و سایر اکسسوری‌هایی که برای عروس مورد استفاده قرار گرفته نیز کمک خواهد کرد.

روسری فانتزی

داشتن یک روسری حجاب ساده در رنگ مشکی می‌تواند در چنین مواقعی احترام و اهمیت شما را نسبت به فرد و بازماندگان او نشان دهد. هرچند باید در نظر داشته باشید روسری مراسم ختم قرار نیست خیلی تزیینی و پر زرق و برق باشد پس سعی کنید ساده‌ترین مدل را انتخاب کنید.

روسری گل ریز

روسری نیز همانند سایر لباس‌ها در سایزهای مختلفی عرضه می‌شوند. سایز روسری با توجه به حجم موهای شما انتخاب می‌شود. بنابراین اگر موهای پرپشت و بلندی دارید که می‌خواهید در روسری قرار دهید سعی کنید سایز بزرگتری را برای خود انتخاب کنید تا کلاه حجاب روی سرتان تنگ و ناخوشایند نشود. نکته دیگر هنگام خرید روسری توجه به جنس آن است. جنس کلاه حجاب را با توجه به فصل و مراسمی که می‌خواهید در آن شرکت کنید انتخاب کنید. بنابراین روسری نخی را برای فصل تابستان و روسری های بافته شده و ضخیم را برای فصول سرد در نظر بگیرید.

روسری پروانه ای

روسری ورزشی

استفاده از روسری ورزشی تا جایی در بین ورزشکاران زن رایج است که این محصول را به نام روسری حجاب ورزشی بانوان نیز می شناسند. همچنین زیرشالی می تواند خیال تان را از پوشش کامل مو و گردن در هنگام استفاده از روسری قواره کوچک و حتی روسری قواره متوسط راحت کند.

روسری یاخما

روسری های یاخما را میتوان از پرتقاضاترین روسری های چینی در بازار ایران دانست علاوه بر ایران این مدل از روسری های به پاکستان،افغانستان و حتی ترک نیز ارسال میشوند زیبایی در الگو و قالب طرحی از عوامل فروش بالای انها میباشد. در رابطه با روسری های حریر قواره ۱۴۰ تیز میتوان به این موضوع اشاره داشت که این روسری ها اغلب با دو کیفیت متمایز در بازار عرضه میشوند مدل های درجه یک از کیفیت مطوب پارچه بهره مند میباشند و میتوان انها را از لحاظ با روسری های ایرانی نیز قیاس کرد در رابطه با روسری های ابریشم نیز میتوان اینگونه گفت که چین یکی از کشور های تولید کننده پارچه ابریشم در جهان است و روسری های ابریشم مجلسی تولیدی شده چین از کیفیت بسیار بالایی را دارا میباشند.

روسری پروانه ای

روسری پلنگی با چی ست میشه

روسری پلنگی از جمله روسری هایی که با هر لباسی ست می شود. قواره این مدل های طرحی روسری پلنگی معمولا اکثرا ۱۴۰ و در بعضی از موارد ۱۲۰ میباشد و روسری های با پارچه های نخی و حریر جزو پرفروش ترین و پرتقاضا ترین مدل های طرحی روسری های قیمت مناسب در بازار هستند. کیفیت پایین پارچه در کنار مدل های جذاب…. راز پرفروش بودن روسری های چینی همین عامل است زیبایی و کیفیت پایین پارچه برندها و تولیدی های روسری چینی کپی کردن را به خوبی اموختنه اند و توانسته اند در این کار موفق باشند.

روسری عروسکی

در بعضی از فروشگاه ها تنوعی بی نظیر از انواع شال، روسری را می توانید بیابید. تمامی محصولات در انبار این فروشگاه ها موجود و آماده ارسال است. اگر قصد خرید مقنعه حجاب دارید توصیه می کنیم از روسری های موجود در فروشگاه های معتبر هم نیز دیدن فرمایید. شال و روسری های موجود در انبار فروشگاه ها بسیار شیک و با کیفیت است. قیمت شال و روسری ها با توجه به کیفیت و لطافتی که دارند بسیار مناسب است و در طرح ارسال رایگان همه سفارش ها بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال چند رنگ شال و روسری جذاب را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. مدل روسری های ارزان در مراکز فروش شال و روسری بسیار زیاد یافت میشود بسیاری از گالری داران و ارزان سراها به دنبال مدل های ارزان شال و روسری هستند و بیشتر طرح و مدل عامل تایین کننده خرید میباشد و به ندرت به جنس پارچه توجه میشود.

مجموعه های زیادی در بازار داخلی هستند که مدل های طرحی مختلفی از روسری را عرضه می کنند یکی از بهترین مجموعه های فروش عمده و تولید کنندگان اصلی مجموعه فروش عمده روسری می باشد که عرضه کننده بدون واسطه انواع روسری های برندها و طرح های پرفروش بازار را بدون واسطه و به قیمت دسته اول در بازار بزرگ روسری عرضه می‌کند.

روسری هایی که در بازار از کشور چین یافت میشوند اغلب طرح های انها برگرفته از برندهای معروف ترک و همچنین ایرانی است و همین عامل باعث شده است جذابیت انها به صورت چشم گیر افزایش پیدا کند از طرح هایی که چینی ها به خوبی انها را کپی کرده اند میتوان به الگوهای سنتی، ترمه و .. اشاره نمود که بیشتر روسریهای پرطرفدار قواره ۱۴۰ از این طرح ها میباشند. انواع روسری های قواره ۱۴۰ که در بازار از فروش بالایی بهره مند میباشند به شرح زیر است:

  1. • روسری های قواره بزرگ نخی
  2. • مدل روسری های قواره ۱۴۰ حریر
  3. • روسری های قواره بزرگ مجلسی ابریشم

روسری پروانه ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما